وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند

وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

«نجمه خدمتی» سال 1389 وارد رشته ورزشی تیراندازی شد و با مربیگری مادر و حمایت های پدر به جد دنبال این ورزش مفرح و توصیه شده در اسلام رفت و همان سال های ابتدایی مقام های قهرمانی در مسابقات محلی رده نوجوانان و المپیاد ورزشی دانش آموزان در شهرستان مشهد را از آن خود کرد و در حالی که هنوز 3 سال از فعالیتش در این رشته ورزشی نمی گذشت با پیشرفت سریع به عضویت تیم ملی در آمد. در این سال ها نیز مقام های زیادی در رقابت های مختلف کشوری و بین المللی به دست آورد که می توان به مقام دوم کشوری در شهرستان سمنان، قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانی انفرادی در رقابت های دوره هشتم و نهم لیگ برتر و..... اشاره کرد. علاوه بر این در عرصه بین المللی نیز قهرمانی مسابقات آسیا در کشور چین سال 2012، نقره انفرادی ،2 نقره تیمی و برنز تیمی رقابت های قهرمانی آسیا 2013، مدال نقره تیمی قهرمانی جهان برای اولین بار در تاریخ تیراندازی ایران سال 2014 در کشور اسپانیا و مقام چهارم المپیک نوجوانان کشور چین  را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد. کسب دیپلم افتخار از سوی فدراسیون جهانی از دیگر افتخارات این ورزشکار است .

پذیرش تحصیلی «نجمه خدمتی» قهرمان تیراندازی هفدهمین دوره مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی روز چهارشنبه 9 مهر 93 در مراسم تجلیل از این ورزشکار بیرجندی توسط دکتر خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند به وی اعطا شد. اعطای این پذیرش به موجب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیین نامه اجرایی پذیرش قهرمانان ملی در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به این بانوی افتخار آفرین خراسان جنوبی که به عنوان جوان ترین بانوی ایرانی شرکت کننده در مسابقات آسیایی حائز اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران شده است صورت گرفت.

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی ورزش دانشجویان(فیزو) در سوئیس و انتخاب رئیس و روسای کمیته های اجرایی فیزو ، «نجمه خدمتی» دارنده پنج مدال طلا، نقره و برنز یونیورسیاد دانشجویان جهان( 2015- کره جنوبی) نیز از سوی کمیته اجرایی فیزو به عضویت در دو کمیته دانشجویی و برابری جنسیتی درآمد.

«نجمه خدمتی» در مسابقات جام جهانی کشور آذربایجان 2015 مدال برنز را بدست آورد و سهمیه المپیک 2016 را کسب کرد که این مدال نقطه عطف بانوی خراسان جنوبی بود .

وی هم چنین در سال 2016 نیز در تورنمنت بین المللی کشور آلمان (برلین) قهرمان و با قهرمانی در تورنمت بین المللی کشور فرانسه (تفنگ سه وضعیت) توانست برای این رشته در المپیک ریو نیز انتخاب شود.


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت8:40---22 مرداد 1395
سلام عالیه
پاسخ:سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهان در سال94 ، ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 7 تير 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 1:56 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 36831
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1